9 Mayıs 2012 Çarşamba

Sil Baştan - Ken Grimwood

Çok kısa sürede okunabiliyor, okurken bile hayal alemine dalıyorsunuz, yazar çok iyi bir konu yakalamış. Tekrar tekrar hayatınızı yaşasaydınız, hatta sizin gibi kişiler olduğunu tespit etseydiniz ne yapardınız ? Kitapta da vurgulandığı gibi evrendeki kelebek etkisi ile bazı sonuçları değiştiremiyorsunuz. Önceden bildiğiniz olumsuz gelişmelerden kaçabiliyorsunuz fakat yeni sonuçlar başka olumsuz gelişmeleri doğurabiliyor. Kitabı okurken böyle bir imkanım olsa değerlendirir miydim dedim. Hayır. Tekrar yaşamaya gerek yok. Sadece finansal olarak hayal kurdum, son yıllarda bütün büyük borsa hareketlerini bilecektim. Hatta izlediğim kağıtların hareketlerini doğru olarak bilecektim. Bunun yanında bahis oyunlarından çok fazla para kazanabilecektim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder