1 Haziran 2020 Pazartesi

Ebedi Koca - Fyodor Mihayloviç Dostoyevski

Okurken, kim iyi kim kötü anlamakta güçlük çektim. Dostluk ve düşmanlık arasında gelgitleri ve  sonunda aslında herkeste kontrol edilebilir ya da kontrol edilemez bir kötülük duygusu olduğu anlatılmış. Burada iki başrol karakteri arasında kadınlar konusunda rekabet olduğu söyleniyor ama öncesinde ve sonrasında aslında Pavel Pavlovitch hep aldatılan eş durumunda. Tuhaf bir hikaye, Dostoyevski kitabı diye bitirdim. Çok zaman harcamaya değmez.

Aşağıdaki tanıtım bülteni ve fotoğraf dr.com.tr sitesinden alınmıştır.




"Nedir bu 'ebedi koca' dediğiniz, kuzum efendim? Ne anlama geliyor bu?" diye karşılık verdi Pavel Pavlovitch kulaklarını dikerek.

"Bu tür bir kocadır işte. Anlatması çok uzun sürer."

Dünya edebiyatının büyük yazarı Dostoyevski'nin Ebedi Koca romanı okuyucusunu insana dair sorgulamalarla yüz yüze bırakan bir eser.

Roman, hayatları bir kadın karakter vasıtası ile kesişen iki erkeğin aşk, nefret, suçluluk üçgenindeki insanlık hallerini gözler önüne seriyor.

Ebedi Koca, Dostoyevski'nin anlatımıyla insan bilincinin düalizmini ve çekişmelerini okuyucuya yoğun bir şekilde hissettiren bir dünya klasiği.
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 249

Baskı Yılı: 2016


Dili: Türkçe
Yayınevi: İmge Kitabevi
İlk Baskı Yılı : 2016
Dil : Türkçe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder