4 Haziran 2023 Pazar

Makedonya 1900 - Necati Cumalı

Kitap, Florina'da geçen veya o bölgeyle ilgili 1900'lerin başında yaşanan hikayeleri anlatmaktadır. Dedemin ve Babaannemin doğduğu yer olduğu için farklı bir hayal dünyasına girerek okudum.

Aşağıdaki tanıtım bülteni ve fotoğraf www.dr.com.tr den alınmıştır.




Makedonya 1900 Kitap Açıklaması


... Urla'da üç yıl yatağında sılasını yaşadı. Baktığı yerden gözlerini ayırmadan sık sık dalar giderdi.

Arada, kendini tutamadığı sıralarda, "Ah, Florina'yı bırakmayacaktım, Florina'da ölecektim!" dedikçe, artık gölgelenmeye başlayan bakışlarında, cins atlar gibi, geniş sağrılı dik omuzlu dağlarının izdüşümleriyle Makedonya göklerinin ışığı yansır, yüzü bulutlardan sıyrılmış gibi aydınlanırdı.
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 224

Baskı Yılı: 2016


Dili: Türkçe
Yayınevi: Cumhuriyet Kitapları



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder