29 Aralık 2022 Perşembe

Ayrılık Valsi - Milan Kundera

Kitabı fazla beklentiyle okumaya başladım ama ara ara hikayeden koptum.

Belki yazarın tarzı çok iyi ama hikaye zayıf olabilir.

Bir gecelik ilişki sonucunda hamile kalan bir hasta bakıcı ve 

kürtaj yaptırmak konusunda yaşadığı kararsızlıklar. Kıskanç bir eş, 

bir doktor,  zengin bir iş adamı, trompet sanatçısı, suçlu bir genç, bir aşık.

Kitabın finali üzücü ve sinir bozucu. 

Kitap hakkında yorumları okudum, kara mizah kısmını pek bulamadım,

bazı bölümlerinde mantıklı uyarılar var. 


Aşağıdaki tanıtım bülteni ve fotoğraf www.dr.com.tr sitesinden alınmıştır.




Ayrılık Valsi Kitap Açıklaması


...Yine Kundera'nın alışılmış kara mizah anlayışı içinde yazılmış bir roman. Mutluluğu arayan yedi kişinin romanı. Kundera'nın, alaycılık ve şefkatli ustaca ayarlayarak yönettiği bu 'vals'in dans adımlarına uyarak, romanın bu yedi kişisi, birbirlerine sarılıyor ve uzaklaşıyorlar.



Sayfa Sayısı: 277

Baskı Yılı: 2014


Dili: Türkçe
Yayınevi: Can Yayınları


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder